Sunday, November 23, 2008

Min and K. Ida melawat kampungku Burgsteinfurt




Pada 22 hb Nov 2008 ( sabtu ).. min n k.ida n haris merempuh halangan berliku berakit dan meredah salji tebal utk sampai ker BUrgsteinfurt desa tercinta ku... tima kasih kerana sudi melawatku di pedalaman ini..

aku sempat ke Enschede membeli ikan Talapia besar 2 ekor... nak tau, k.ida masakkan ikan tiga rasa.. wow.. meletup... boleh bukak restaurant nie... aku pun tolong gak skit2 hehehehe.. masak nasik, masak sayur, masak kurma semalam hehehe... peyung pun mai gak kul 11 malm...

makan besar la kitaorg... haris nie cute sangat2.. aku geram nak makan2 dia.... aku kata dia cam KNUT ( mini polar bear ) .. mak dia marah plak.. tp mmg cute... cam abah dia... hehehe...sorry maknyer..

semua pun tidoq awal... letih kot.. aku pun kul 11 dah tidoq...

pagi2 subuh dah bangun.. aku ngn semngat masak nasik lemak... kalau tak sedap jangan complain k .. hehehehe.. tapi abis la gak...
aku just sempat bawak diorang jalan2 schloss jer... salji pun dah kurang.. semalm mmg lebat.. selalunyer tak cam nie... amik gmbr sebijik dua..

b4 balik.. kitaorg singgah umah aini... makan lagi... nasik ayam plak ngn beehun goreng... tq aini...
so... mintak maaf kalau tersalah kata or terkasar bahasa.... thnx for coming...
mach s gut..

1 comment:

pian_palop said...

haiya lo... bosan nyer idup...